måndag 14 september 2009

Ofrivilligt uppehåll..

Nu känns det som en hel evighet sen jag skrev här på bloggen, men jag har haft fullt upp i helgen. Var iväg med mina tjejer och hade kanon kul. Men nu är jag tillbaka. Kom precis till jobbet efter att ha haft en skön sovmorgon följt av en långpromenad längs ätran med min kära vän Anne och en go lunch på de. Och nu står jag här och skall beta av listan som bara växer när jag är borta. Skall ringa och göra en del kompliteringar och specifika beställningar till kunder. Sedan måste jag gå genom och skicka in de sista ordrarna för deadline är nämligen i morgon. Typiskt mig att skjuta på det till sista dagen. Så som vanligt är dagen fullspäckad. Sedan vill jag även meddela att Odd Molly jackorna kom in i torsdags och det är inte många kvar. Ni är helt galna! Så vill ni ha en så måste ni snabba er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar