onsdag 16 september 2009

Siiiick

Vilken dunder förkylning jag har åkt på och det är troligtvis vädrets fel. Det är så svårt att klä sig när det växlar från dag till dag. Attans! Näsan rinner, halsen river och rosslar och kropps tempen känns som en kamin . Inta alls påpassligt. Fast det är det ju aldrig. Var på Apoteket innan och rykte åt mig massor av preparat som skall hjälpa mig i min kamp mot bakterien. Laddade upp med Ipren, Echinaforce, Otrivin Comp och Zyx. Så nu måste jag ju bli bra, eller? Helst skall jag vakna frisk som en nörkärna i morgon. Jag vill inte ligga här i min säng och gloooo på TV. Jag vägrar! Dock har jag jobbat nu de senaste två dagarna, men det har varit en kamp må jag säga. Linda öppnar i morgon vilket känns så skönt. Då kan jag slappna av och sova ut i lugn och ro. Tur att vi har dig hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar