onsdag 2 september 2009

Eftermiddags rusch..

Hjälp vilken dag! Har inte hunnit med någonting alls utav det jag hade planerat att göra. Men det får jag ge mig på nu i stället. Idag har det varit full rulle i butiken hela dagen. Värmde maten vid 13 men det gick precis ner i magen (15.20). Kall och gooo:) Men det är så kul när det är folk i stan så då jag hoppar hellre över maten. Och dagens plagg blir utan tvekan Odd Mollys kofta Lovley Knit. Den kom igår och där finns inte många kvar. Den är så fantastiskt fin. Funkar kalas redan nu att ha som ytterplagg. Idag fick vi även påfyllning på Odd´s hudvård som jag har skyltat lite för innan. Det gick iväg direkt så nu har det kommit hem igen. Perfekta presenter. Om inte till någon annan så till sig själv. Nu får jag jobba på.. Hörsss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar