måndag 28 september 2009

Ny vecka

Då var det måndag morgon och en ny rafflande vecka. Jag sitter som vanligt på lagret och slänger i mig lite frukost som i dag består utav riskakor och vatten. Inte så spännande kanske, men det mättar för en stund. Disko musiken sprutar ut genom högtalarna och ekot går genom den tomma staden. Det blåser ganska mycket ute i dag. Ingen höjdare. Blåst kan vara riktigt strängt. Hoppas det mojnar fram emot kvällen för jag har ingen lust att vara ute i blåst. Men i morse sa dom på TV att hösten är på ingång så det är väl bara att förbereda sig vare sig man vill eller inte. Idag hoppas jag på att få gjort en hel del här i butiken. Har fyllt på underkläder från Calvin Klein som skall exponeras ut. Har en del kartonger som jag måste gå igenom och föra in i systemet. Så det är bara att sätta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar