onsdag 30 september 2009

Fullspäckat

Nu har jag precis parkerat mig i soffan efter en lång och fullspäckad dag. Stängde butiken klockan sex, stack snabbt hem för att ta på mig löparkläderna och gav mig ut och sprang. Och på löprundan träffade jag mycket känningar. Bland annat Fia som såg så spänstig ut på slingan:) När jag kom hem hoppade jag snabbt in i duschen och sedan slängde jag ihop lite mat som bara mer eller mindre mättade. Efter det gjorde jag ett riktigt röj här hemma. Fram med dammsugaren och torkade av alla synliga ytor. Sen ställde jag mig och diskade upp allt från gårdagen. Blev ju lite mer matgäster än vad jag hade räknat med så disk fanns här så det räckte och blev över:) Men nu som sagt har jag krypit upp i soffan med duntäcket och väntar otåligt på Oskyldigt Dömd och Mikael Persbrandt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar