onsdag 16 september 2009

Längtar..

Jag längtar så fruktansvärt mycket till Januari då Hunter och Prime kommer in. Hunter är de där as läckra gummistövlarna som man ser på var och varannan nu mera. Finns i mängder av olika färger. Till GND kommer det att komma 4 olika varianter. Både matta, glossy och kroko. Dom är bara såååå läckra. Samtidigt kommer även Prime Boots dyka in i butiken. 2 helt underbara, fantastiska, magnifika, ja, jag kan räkna upp hur många ord som helst. Dom är helt enkelt de snyggaste. Kommer i svart och brunt. Den modellen jag kommer att få är gjorda på en helt ny läst som uppfattas mycket nättare än den traditionella "stålhetta" lästen som jag kallar den. Jag tänker på dom varje dag och hoppas att dagarna fram till Januari går sjukt fort. Ville bara ge er en liten försmak. Hittar ni inga cooola boots innan de nya året så tänk på dessa. Boots är ett måste i höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar